Підйомники ДЕЛЬФІН
Spartek Makine, один із провідних виробників підйомників у Туреччині. Привертає увагу надзвичайною продуктивністю та відрізняється від аналогів своїм унікальним дизайном.
- Система безпеки оператора та кабіни
- Система бокового керування
- Система освітлення
БЕЗПЕКА ОПЕРАТОРА
Укриття для оператора, виготовлене зі спеціального профілю кабіни, сертифікованого CE, забезпечує максимальну безпеку. На відміну від своїх аналогів, омега-профіль використовується замість коробчатого профілю, так що за потреби можна легко встановити закриту скляну шафу.
СИДІННЯ
Ергономічне сидіння з ременем безпеки, опорою для спини забезпечує комфортне і легке водіння оператора. Повна підвіска, опора шиї з захисним перемиканням, регульовані подвійні підлокітники та регульоване навантаження сидіння. Запобігання неконтрольованому переміщенню самого навантажувача та щогли, коли оператор не сидить.
БОКОВЕ КЕРУВАННЯ
Система бокового керування, яка використовується в навантажувачах Dolphin, забезпечує легкість для оператора. Хоча це дозволяє оператору легко досягти всієї системи керування, регульований підлокітник/підлокітник на сидінні запобігає втомі.
СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ
Усі освітлювальні прилади, які використовуються в навантажувачах Dolphin, вважають за краще світлодіодні лампи. Світлодіодне освітлення забезпечує оператору зручність навіть у поганому освітленні. Йому також віддають перевагу, оскільки він водонепроникний і довговічний.
Вилочний навантажувач нового дизайну DOLPHIN
Spartek Makine, один із провідних виробників вилочних навантажувачів у Туреччині, випускає нові вилочні навантажувачі Dolphin з відмінними технічними данними для для забезпечення потреб найвибагливіших клієнтів. Привертає увагу надзвичайною продуктивністю та відрізняється від аналогів своїм унікальним дизайном.
Dolphin Lift пропонується з японським дизельним двигуном Mitsubishi S4S Euro III, а Dolphin Prestige — з дизельним двигуном A498BT-1 Euro III. Обидва двигуни, які зарекомендували себе в галузі штабелювання, ідеально гармонують із дизельними навантажувачами Dolphin з низьким рівнем палива та високою продуктивністю.
Здатність навантажувача Dolphin піднімати вантажі, що перевищують тоннаж, навіть коли двигун працює на холостому ходу, допомагає вам споживати менше палива, водночас забезпечує оператору впевненість у потужності, яку він генерує.
Чому навантажувачі Dolphin?
ВАРІАНТИ ТОНАЖУ ТА ЩОГЛИ
Вилкові навантажувачі Dolphin, які доступні у варіантах 3 та 3,5 тонни, пропонуються як дуплекс 3300 мм, триплекс 4700 мм і триплекс 6000 мм, які виготовлені з міцного сталевого профілю, що забезпечує широкий кут огляду.
ТРАНСМІСІЯ І ДИФЕРЕНЦІАЛ
Вилочний навантажувач Dolphin дозволяє оператору насолоджуватися роботою навіть при повному завантаженні, оскільки забезпечується ідеальна сумісність двигуна і трансмісії. Диференціал передає повну потужність, створювану двигуном, на колеса.
ВИСОКА ШВИДКІСТЬ ЩОГЛИ
Підйом як Dolphin Lift, так і навантажувача Dophin Prestige дуже швидкий завдяки використаній спеціальній гідравлічній системі. Висока швидкість елеватора скорочує процес завантаження/розвантаження, економлячи паливо та залишаючи час на каву.
ЦІЛЬНЕ ШАСІ І НАДЗВИЧАЙНИЙ БАЛАНС
Найважливішою особливістю, яка робить навантажувачі Dolphin міцними, є цільне шасі. У той час як аналогічне шасі дизельного навантажувача складається з 3 частин, Dolphin робить різницю завдяки своєму суцільному шасі, що складається з однієї частини. Спеціально розроблена надзвичайна противага не тільки надає естетичну красу вилковим навантажувачам Dolphin, але й оптимізує центр навантаження, подвійну систему з’єднання та високий вихід повітря.
ЗАДНЯ ВІСЬ
Задній міст, який виготовлений з високоякісної сталі, плавно працює в дуже складних умовах, дозволяє легко маневрувати у вузьких просторах завдяки широкому куту повороту.
ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА
Потужний гідравлічний насос із чавунним корпусом ідеально поєднується з розрізним регулюючим клапаном, мінімізуючи час укладання та заощаджуючи час і паливо. Клапан керування гідравлічним джойстиком пропонується додатково. Незважаючи на те, що ємність бака для гідравлічного масла велика, ми прагнули досягти ефективності та універсальності, розташувавши всмоктування та повернення масла в різних місцях.